sobota, czerwca 09, 2018

 Sobota.
 Można grać... dalej. Nikt nie wygrał w Eurojackpot głównej wygranej.
-------------------------------------
 Informacja dla nowych czytelników mojego bloga z Wielkiej Brytanii i Irlandii.
 Grając w Lotto lub w jakąś inną Loterie nie wiemy czy... wygramy lub przegramy. ale jest 'prosty' SPOSÓB aby się dowiedzieć co nas czeka.
 Stosując metodę jasnowidzenia możemy sprawdzić czy warto jest grać... .

Cdn.
 O, już nie ma mojego wpisu pod artykułem... wygrał 2 x po milion euro. /Londynek - Lajt/.

 O godz. 12:45 zrobiłem sobie mały seans jasnowidzenia aby znaleźć 2 liczby na T A K do polskiego Multi Multi.
Wyszło mi tak:
     >> 35 - 55 <<
................................
Obie liczby zostały,,, wylosowane, czyli jest 2/2.
 Mając 2 liczby pewne, tzn. takie co wylosują można zastosować prosty sposób rozpisu wszystkich liczb
1 zakład:  1 - 35 - 55.
2 zakład:  2 - 35 - 55.
3 zakład:  3 - 35 - 55.
 Po rozpisaniu i... wysłaniu będzie trafionych 18 zestawów 3/3.
 3/3 = 54 zł czyli 18 x 54 zł.
.......................
2. Sposób: Mając 2 pewne liczby można zagrać wysoką stawką np:. 100 x albo nawet.... 1 000 x.
 Ale tego sposobu grania NIE POLECAM.
    Ten sposób grania można zaadaptować do Loterii 49's.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz