piątek, września 21, 2018

 Dzisiaj losowanie Loterii Eurojackpot.
Sprawdziłem 3 zestawy, prognozy są na NIE, ale się od czasu do czasu mogę...pomylić.
Dlatego zawsze wysyłajcie swoje liczby.
>> Wysokich wygranych <<
.....................................
 Ogromna kumulacja w EuroMilionach. /115 000 000 funtów/.
Więcej na:-----> londynek.net. --->> "W całej Europie ustawiają się kolejki"...

Jutro podam liczby:
1. Na NIE.
2. >> XX - XX <<
 --------------------------------
Podsumowanie dzisiejszego dnia:
1. Sprawdziłem 11 zestawów do Loterii Eurojackpot. Prognozy były na nie. Brak wygranych.
2. Chciałem namierzyć zakres liczb jaki będzie wylosowany w Loterii Eurojackpot.
---Podałem: 7 - 45.
--> Jest 5 - 46. Było blisko.
3. Znalazłem liczbę dodatkową do Loterii Ekstra Pensja.
---Podałem: 2.
--> Jest >> 2 <<
4. Chciałem namierzyć liczby dodatkowe do Loterii Euromiliony:
----->> Znalazłem 3 - 6.
-- --------->>  Jest  3 - 4.

2 komentarze:

  1. Witam Janosiczku
    gdzie te zestawy sprawdzone
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Janosik pewno już to Sam zauważyłeś co i jak ,po losowaniu łatwiej wręcz banalnie proste .Słowa uznania za odwagę . .Pozdrawiam .Pano...x

    OdpowiedzUsuń